Zamówienia

Jestem nowym klientem, co robić?

Złożenie zamówienia jest całkiem proste! Zamówienie na naszej stronie internetowej jest możliwe przez całą dobę. W razie pytań mogą Państwo skorzystać z naszego czatu. Gdy jesteśmy dostępni, zostanie zaoferowana Państwu możliwość chatu, która widoczna jest w prawej, górnej części na naszej stronie internetowej.

Produkty można znaleźć za pomocą naszej wyszukiwarki lub nawigacji. Znaleziony produkt może być wybrany w zależności od koloru, wielkości, smaku, a także ilości, a zakupiony poprzez kliknięcie przycisku "w koszyku".

Kolejny krok to kliknięcie w pole, znajdujące się w górnej częsci po prawej stronie „do kasy“. Jeśli są Państwo już naszym klientem, proszę zarejestrować się za pomocą już istniejących danych dostępu. Utworzenie konta przez nowego klienta przebiega w łatwy i wygodny sposób.

Na następnej stronie w kasie prosimy o podanie adresu dostawy, jak również o wybranie odpowiedniej formy płatności. Proszę jeszcze raz o dokładne sprawdzenie całego zamówienia. 

Potwierdzenie zamówienia po jego pozytywnym złożeniu otrzymają Państwo niezwłocznie drogą elektroniczną. Realizacja zamówienia następuje tak szybko, jak tylko to jest możliwe.

Dostępność i stan produktów

Staramy się o wystarczającą ilość produktów w naszym magazynie. Produkty są wysyłane z naszego magazynu jeszcze tego samego dnia lub ewentualnie następnego dnia roboczego.

Informacja o niedostępności produktu jest widoczna na stronie z wybranym produktem oraz podany jest prawdopodobny termin jego dostawy. 

Po włożeniu produktów do koszyka otrzymają Państwo informację z prawdopodobnym terminem wysyłki. 

Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem mojego zamówienia?

Możliwe, że potwierdzenie znajduje się w Spam?

Jeżeli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia bezpośrednio po wysłaniu zamówienia, prosimy sprawdzić adres e-mail. Inna ewentualność to błędne zakończenie przebiegu zamówienia.

W tym przypadku prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. Chętnie pomożemy!

Anulowanie lub zmiana zamówienia

Proszę napisać e-mail. Anulowanie lub zmiana zamówienia jest możliwa przed zapakowaniem zamówionego produktu.

Możliwe formy zapłaty

Oferujemy Państwu następujące formy zapłaty:

Karta kredytowa:

Wygodna forma zapłaty kartą kredytową. Akceptujemy Master Card, Visa i Dinners. Kwota na rachunku jest pobrana natychmiast po wpłynięciu zamówienia. Również w przypadku, gdy zamówiony produkt nie znajduje się na stanie i jego wysyłka jest możliwa dopiero po kilku dniach.

Dane karty kredytowej są zakodowane za pomocą SSL – dzięki temu wysokiemu standardowi bezpieczeństwa, Państwa zakup jest pewny. Więcej info na ten temat tutaj.

Za pobraniem:

Zapłata gotówką następuje bezpośrednio przy odbiorze przesyłki. Prosimy o przygotowanie odliczonej sumy w dzień dostawy.

Dostawa z pobraniem jest możliwa w następujących krajach: Austria, Niemcy i Słowenia.

Dostawa w Austrii i Niemczech związana jest z dodatkowym kosztem w wysokości 5,90 Euro. Klienci słoweńscy płacą dodatkowo 2,90 Euro.

Zapłata z góry Polska:

Bezpośrednio po wpłynięciu zamówienia, Państwo otrzymujecie jego potwierdzenie pocztą e-mail. W potwierdzeniu znajdują się dane naszego banku. Jako cel użycia prosimy koniecznie o wpisanie numeru zamówienia, w przeciwnym razie Państwa zapłata jest trudna do przyporządkowania. Państwa zamówienie zostaje opracowane jak tylko należna kwota wpłynie na nasze konto. W zależności od instytutu bankowego, proces trwa do pięciu dni.

Prosimy o korzystanie z następującego kontaktu bankowego dla przelewu:

Dane konta Polska:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:PL62 1750 0009 0000 0000 2691 4248
Numer konta:6217 5000 0900 0000 0026 9142 48
BIC:RCBWPLPW
Instytut bankowy:Raiffeisen Bank Polska S.A.
Adres banku:Piękna 20, 00-549 Warszawa

Jako cel użycia prosimy o wpisanie numeru zamówienia. To dane dla nowego przekazu standardowego SEPA-/EU. Wszystkie przekazy w Europie ulegają przestawieniu w ciągu 2012 roku – już teraz oferujemy Państwu ten nowy sposób przekazu, który ma na celu przyspieszenie procesu zapłaty w całej Europie.

W przypadku trudności z nowym przekazem za pomocą IBAN & BIC, w dalszym ciągu Państwo możecie posługiwać się naszym starym kontaktem bankowym.

Dane konta międzynarodowy:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:DE83 1004 0000 0270 7131 00
BIC:COBADEFFXXX
Instytut bankowy:Commerzbank
Adres banku:Kottbusser Damm 83-85, 10967 Berlin
Dane konta Austria:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:AT94 3900 0001 0105 5433
BIC:RZKTAT2KXXX
Instytut bankowy:Raiffeisenlandesbank Kärnten
Adres banku:Raiffeisenplatz 1, 9020 Klagenfurt
Dane konta Słowenia:
Właściciel:VitalAbo d.o.o.
IBAN:SI56 0438 5000 9555 946
BIC:KBMASI2X
Instytut bankowy:NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR d.d.
Adres banku:Ulica Vita Kraigherja 4, 2000 Maribor
Dane konta Włochy:
Właściciel:VitalAbo GmbH
IBAN:IT35 U020 0801 6110 0010 3067 224
BIC:UNCRITMM
Instytut bankowy:Unicredit S.p.A Italia
Adres banku:Via della Moscova, 20123 Milano
Dane konta Polska:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:PL62 1750 0009 0000 0000 2691 4248
Numer konta:6217 5000 0900 0000 0026 9142 48
BIC:RCBWPLPW
Instytut bankowy:Raiffeisen Bank Polska S.A.
Adres banku:Piękna 20, 00-549 Warszawa
Dane konta Węgry:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:HU10 1200 1008 0147 2515 0010 0000
Numer konta:1200 1008 0147 2515 0010 0000
BIC:UBRTHUHB
Instytut bankowy:Raiffeisen Bank ZRT.
Adres banku:Akadémia utca 6, 1054 Budapest
Dane konta Szwajcaria:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:CH71 0882 1750 0299 4784 9
BIC:RBABCH22VLH
Instytut bankowy:Hypo Vorarlberg
Adres banku:Bankgasse 1, 9004 St. Gallen
Dane konta Chorwacja:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:HR87 2484 0081 1350 3972 4
Numer konta1135039724
BIC:RZBHHR2X
Instytut bankowy:Raiffeisenbank Austria d.d.
Adres banku:Magazinska cesta 69, 10000 Zagreb

Prosimy o wpisanie numeru zamówienia jako cel stosowania.

Info dotyczące przelewu z innych krajów znajduje się tutaj.

PayPal:

Jeśli Państwo chcecie dokonać zapłaty za pomocą PayPal, zostajecie skierowani na stronę internetową PayPal pod koniec procesu zamówienia. Tu możecie Państwo zameldować sie za pomocą danych konta PayPal i potwierdzić zapłatę.

W ciągu paru minut Państwa zapłata zostaje zapisana w naszym systemie. Zamówienie jest oddane do dalszego opracowania. Kwota rachunku zostaje natychmiast pobrana po wpłynięciu zamówienia.

Przelew natychmiastowy

To bezpośredni proces przekazu Payment Network AG. Państwo wstawiacie przekaz odnośnej kwoty w Online-Banking jeszcze w trakcie zamówienia. Po zakończeniu procesu otrzymujemy natychmiastowe potwierdzenie przekazu (czas rzeczywisty). Dlatego też możemy natychmiast opracować Państwa zamówienie - Państwo otrzymujecie zakup w krótszym czasie. Kwota rachunku zostaje pobrana natychmiast po wpłynięciu zamówienia.

Przekaz natychmiastowy odpowiada wysokiemu standardowi bezpieczeństwa Online-Banking i dysponuje sprawdzoną ochroną danych TÜV (Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego). Rejestracja lub karta kredytowa nie są potrzebne. Państwo regulujecie opłatę w prosty i pewny sposób, szybko i bezpośrednio z konta Online.

Nasz kontakt bankowy:

Dane konta Polska:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:PL62 1750 0009 0000 0000 2691 4248
Numer konta:6217 5000 0900 0000 0026 9142 48
BIC:RCBWPLPW
Instytut bankowy:Raiffeisen Bank Polska S.A.
Adres banku:Piękna 20, 00-549 Warszawa

To dane dla nowego standardowego przekazu SEPA-/EU. Wszystkie przekazy w Europie ulegają przestawieniu w ciągu 2012 roku – już teraz oferujemy Państwu ten nowy sposób przekazu, który ma na celu przyspieszenie procesu zapłaty w Europie.

Prosimy o wpisanie numeru zamówienia jako cel stosowania.

W przypadku trudności z nowym przekazem za pomocą IBAN & BIC, w dalszym ciągu Państwo możecie posługiwać sie naszym starym kontem bankowym.

Dane konta międzynarodowy:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:DE83 1004 0000 0270 7131 00
BIC:COBADEFFXXX
Instytut bankowy:Commerzbank
Adres banku:Kottbusser Damm 83-85, 10967 Berlin
Dane konta Austria:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:AT94 3900 0001 0105 5433
BIC:RZKTAT2KXXX
Instytut bankowy:Raiffeisenlandesbank Kärnten
Adres banku:Raiffeisenplatz 1, 9020 Klagenfurt
Dane konta Słowenia:
Właściciel:VitalAbo d.o.o.
IBAN:SI56 0438 5000 9555 946
BIC:KBMASI2X
Instytut bankowy:NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR d.d.
Adres banku:Ulica Vita Kraigherja 4, 2000 Maribor
Dane konta Włochy:
Właściciel:VitalAbo GmbH
IBAN:IT35 U020 0801 6110 0010 3067 224
BIC:UNCRITMM
Instytut bankowy:Unicredit S.p.A Italia
Adres banku:Via della Moscova, 20123 Milano
Dane konta Polska:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:PL62 1750 0009 0000 0000 2691 4248
Numer konta:6217 5000 0900 0000 0026 9142 48
BIC:RCBWPLPW
Instytut bankowy:Raiffeisen Bank Polska S.A.
Adres banku:Piękna 20, 00-549 Warszawa
Dane konta Węgry:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:HU10 1200 1008 0147 2515 0010 0000
Numer konta:1200 1008 0147 2515 0010 0000
BIC:UBRTHUHB
Instytut bankowy:Raiffeisen Bank ZRT.
Adres banku:Akadémia utca 6, 1054 Budapest
Dane konta Szwajcaria:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:CH71 0882 1750 0299 4784 9
BIC:RBABCH22VLH
Instytut bankowy:Hypo Vorarlberg
Adres banku:Bankgasse 1, 9004 St. Gallen
Dane konta Chorwacja:
Właściciel:VitalAbo Handels GmbH
IBAN:HR87 2484 0081 1350 3972 4
Numer konta1135039724
BIC:RZBHHR2X
Instytut bankowy:Raiffeisenbank Austria d.d.
Adres banku:Magazinska cesta 69, 10000 Zagreb

Także tutaj prosimy o wpisanie numeru zamówienia jako cel stosowania.

Info dotyczące przelewu z innych krajów znajduje się tutaj.

Potwierdzenia zamowienia – status zamówienia

Bezpośrednio po zamówieniu, Państwo otrzymujecie od nas e-mail ze wszystkimi informacjami o zamówieniu. Status zamówienia możecie Państwo śledzić na naszej stronie internetowej także pod „Moje konto“ .