Jestem nowym klientem

Gdzie mogę zarejestrować się jako klient?

Tutaj możesz w każdej chwili założyć swoje osobiste konto klienta.

Możesz wpisać swoje osobiste hasło lub użyć hasła automatycznie wygenerowanego przez nasz system.

Potwierdzenie rejestracji otrzymasz od razu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli nie otrzymasz od nas e-maila, sprawdź folder spamu lub skontaktuj się z nami.

Pamiętaj, by zawsze podać poprawny adres e-mail!

Jakie są korzyści z konta klienta?

Zalety konta klienta w VitalAbo :

  • Śledzenie zamówienia on-line
  • Przegląd wszystkich poprzednich zamówień
  • Tworzenie i zarządzanie listą życzeń
  • Zarządzanie książką adresową

Czym jest rejestracja jako gość?

Masz możliwość złozyć zamówienie jako gość. Wtedy przy każdym zamówieniu musisz się ponownie zarejestrować jako gość i podać swoje dane, ponieważ nie są one zapisywane. Goście otrzymują żadnych promocji, nie mogą zarejstrować się do newslettera i nie mają możliwości korzystania z dodatkowych korzyści z konta klienta.

Wtedy np. nie możesz zobaczyć informacji o złożonym przez ciebie zamówieniu. Kod do śledzenia przesyłki otrzymasz raz za pomocą poczty elektronicznej.

Jeśli kiedykolwiek dokonałaś/eś u nas zakupów jako gość i chcesz utworzyć konto, musisz zalogować się jako nowy klient lub wysłać do nas e-mail. Możemy wtedy przekonwertować konto gościa na zwykłe konto klienta.

Zawsze upewnij się, że Twój adres e-mail jest poprawny. W przeciwnym razie możesz jako gość nie uzyskać dalszych informacji dotyczących przesyłki.

Czym jest rejestracja przez media społecznościowe?

Możesz w łatwy sposób połączyć swoje konto na Facebooku lub Google+ z kontem w sklepie. Możesz najpierw się zalogować i potem połączyć swoje konto albo połączyć je już podczas tworzenia nowego konta.

Następnie można się logować się za pomocą swojego konta Facebook lub Google+ bez konieczności podawania hasła.

Czy mogę założyć konto firmowe?

Konto firmowe można zarejestrować poprzez wprowadzenie nazwy firmy oraz NIPu.

Jeżeli firma działa na terenie państwa innego niż Austria, wówczas należy pamiętać, że NIP powinien być zarejestrowany i zatwierdzony dla transakcji międzynarodowych w Unii Europejskiej. W sytuacji nieaktywności NIPu dla transakcji międzynarodowych w UE zostanie doliczony VAT. Jeżeli będzie konieczna dopłata VAT, wówczas otrzymasz od nas powiadomienie w wiadomości e-mail. Nasz system sprawdza NIP zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej - firma powinna znajdować się w bazie firm VIES.

W sytuacji, gdy NIP firmy nie upoważnia do zwolnienia z opłaty VAT, NIP zostanie dopisany na fakturze w formie dodatkowej informacji.

Jeśli Twój identyfikator NIP nie zostanie zaakceptowany, nadal możesz dokonać zakupów. Podatek zapłacony z tego tytułu można zadeklarować w kraju pochodzenia firmy pod koniec roku, co pozwoli na otrzymanie zwrotu podatku.

Czy mogę kupić u was jako odsprzedawca?

Niestety nie jest możliwe. Nasze produkty sprzedajemy tylko do konsumentów końcowych i nie posiadamy żadnych osobnych cenników dla odsprzedawców.