Promocje i kupony

Kontakt:

E-mail: polska@vitalabo.com

Bezpłatna infolinia z Polska: 800 007 180

Infolinia czynna: pon - czw: 9 - 15 godziny, pt: 9 - 14 godzina

Odwiedź nas także na
Facebook | Twitter

Gdzie można znaleźć aktualne oferty i promocje?

Odwiedź stronę z naszymi aktualnymi promocjami, dostępne za pośrednictwem naszej strony internetowej .

Uwaga: Promocje są ważne tylko przez pewien okres czasu, a zatem nie można z nich skorzystać poza tym okresem.

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera.

Newsletter

Subskrypcja do newslettera

W zakładce "Moje konto" możesz łatwo zamówić lub wypisać się z newslettera. Musisz być jednak zarejestrowany u nas jako klient.

Jeśli zarejestrujesz się do newslettera otrzymasz regularne informacje przez e-mail o promocjach, obniżonych cenach i nowych produktach.

Rezygnacja z newslettera

W każdej chwili możesz zrezygnować z newslettera. Przejść do zakładki "Moje konto" i edytować konto. Tutaj znajdziesz możliwość rezygnacji z subskrypcji newslettera.

Kupony

Jakie typy bonów istnieją?

Rozróżniamy między bonami promocyjnymi a bonami zakupowymi.

Bony zakupowe można łączyć z innymi kuponami promocyjnymi, które otrzymasz przez naszego newslettera.

W jednym zamówieniu może być zrealizowany jeden bon promocyjny.

Proszę zawsze zwracać uwagę na ważność bonów promocyjnych.

Jak mogę zrealizować bon?

Jeśli masz bon i chcesz z niego skorzystać przy robieniu zakupów, proszę koniecznie wpisać kod bonu w koszyku, przed zakończeniem składania zamównienia.

Jeśli wpiszesz kod bonu w notatce zamówienia, nie możemy zagwarantować, że bon faktycznie zostanie uwzględniony. Notatka zamówienia w rzeczywistości przeznaczona jest dla dodatkowych informacji dla naszego magazynu.

Jeśli zamówienie już zostały wysłane, niestety nie możemy już zmienić ceny.

Jeśli kod bonu nie działa, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Bon upominkowy

Nasze bony upominkowe można łatwo i wygodnie zrealizować w koszyku. Wprowadź kod bonu w odpowiednim polu w koszyku, a wartość bonu zostanie odjęta od kwoty zamówienia.

Jeśli wartość bonu nie jest wystarczająca, możesz zapłacić pozostałą kwotę korzystając z innej formy płatności. Jeśli wartość twojego bonu jest wyższa od wartości zamówienia, saldo pozostanie na bonie, a ty możesz go zrealizować przy następnym zamówieniu.

Nasze warunki bonów upominkowych:

Wszystkich naszych zakupionych bonów dotyczą następujące warunki:

  • Data ważności to zawsze 31.12 w trzecim kolejnym roku od wystawienia (np: data wystawienia 02.01.2014 = data ważności 31.12.2017).
  • Po upływie terminu ważności bony upominkowe nie mogą być zrealizowane.
  • Jeśli wartość bonu nie jest wystarczająca, różnicę możesz zapłacić za pomocą innej formy płatności.
  • Jeśli wartość twojego bonu jest wyższa od wartości zamówienia, saldo pozostanie na bonie, a ty możesz go zrealizować przy następnym zamówieniu.
  • Składając zamówienie można użyć kilka bonów upominkowych. Bony upominkowe mogą również się łączyć z jednym bonem promocyjnym na jedno zamówienie.
  • Przy realizacji naszych bonów obowiązują nasze ogólne warunki dotyczące zakupów, regulamin i ochrona danych.
  • Anulowanie bonu upominkowe jest możliwe. Może to być wykonywane tylko wtedy, gdy bon jeszcze nie został wykorzystany.

Ograniczenia

Bony uppominkowe nie mogą być wykorzystane do zakupu innych bonów upominkowych.

Odpowiedzialność i ryzyko utraty

W przypadku nieprawidłowego lub niekompletnego podanego adresu e-mail odbiorcy bonu, nie ponosimy żadnej odpowiedzialności, ani za utratę, kradzież, niewłaściwe użycie lub opóźnioną dostawę naszych bonów (na przykład z powodu problemów technicznych).

Oszustwo

W przypadku oszustwa, próby oszustwa lub przy podejrzeniu o inne nielegalne działania w związku z zakupem bonu lub jego realizacji, jesteśmy uprawnieni do zablokowania bonu. Nie ma roszczenia o odblokowanie lub wypłatę dotkniętych bonów.

Potrzebujesz więcej pomocy? Wyślij e-mail do polska@vitalabo.com. Czekamy na ciebie i postaramy się jak najlepiej ci pomóc!

Co zrobić w przypadku, gdy kod rabatowy nie działa?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Promocje z darmowymi produktami

W przypadku promocji z darmowymi produktami, darmowy produkt pojawi się automatycznie w twoim koszyku, gdy tylko osiągniesz określoną kwotę. Jeżeli tak się nie stanie, oznacza to, że promocja już się skończyła lub nie została osiągnięta jeszcze wymagana kwota. Te promocje są zawsze ważne do wyczerpania zapasów. Jeśli promocja się skończyła, produkty nie będą już dodawane do koszyka.

Dlatego wskazane jest, aby w takim przypadku złożyć zamówienie od razu po otrzymaniu naszego newslettera.

Ważne! Produkty, które umieszczone są w koszu i dłużej w nim przebywają, nie są automatycznie traktowane jako zamówienia. Następuje to tylko wtedy, gdy wyślesz/zrealizujesz/zakończysz zamówienie, nawet jeżeli darmowy produkt już był w koszyku.