wtorek, 21 października 2014

Sport siłowy dla kobiet - stopniowe powiękaszanie masy mięśniowej upiększa kobiety!

Pięknie ukształtowane mięśnie zamaist  słabej tkanki - która kobieta sobie tego nie życzy, szczególnie na ramionach? Zeby tylko ten wysiłek nie był taki napotny i ciężki! Czy możłliwe jest, że nagle stoisz z mięśniami na ramionach jak u Schwarzenegger? I ile koktajli białkowych musi " kobieta" pijać , aby trening wykazał rezulta

Cała masa pytań - tutja znajdziesz parę odpowiedzi:

  • Tak, trochę wysiłku  jest konieczne , aby ciało wyglądało wytrenowane - ale nic nie ma za darmo! W każdym studio fizycznym są programy  dla początkujących , z których pomocą można strosunkowo łatwo osiągnąć zamierzony cel. Na początku wystarcza 2 razy w tygodniu  trenować , później , jak tylko masz ochotę, można częściej, Nie tylko mięśnie zostają lepiej uformowane , ale uczucie całego ciała się polepsza! Wszystko jest jędrniejsze, masz lepszą sylwetkę , zdolność koordynacji jest o wiele lepsza   - i dodatkowo dzięki treningowi tracisz na wadze , bo przy tym spalasz niesamowitą ilość kalorii!  Trening siłowy robi nas atrakcyjnymi i pięknymi!
  • Odnośnie ramion jak u Schwarzenegger , możesz być spokojną : prawie , że nie ma kobiet , które wytrenowały takie góry mięśni . Kobieta ma po prostu za mało testosteronu . Fotografie z kobietami , pełnymi mięśni są naprawdę wyjątkiem. Cel treningu się nazywa: "zdefiniowane " mięśnie, a nie grubne mięśnie!

  • Odnośnie koktajlu białkowego: mało-  jest tak gorąco i tak często dyskutowane , jak  inne pytanie - czy wystarcza  jeden , kiedy  - przed czy po treningu  - i jeśli już jego pijesz pomaga czy może jeszcze szkodzi?
    Naturalnie w przypadku  koktajlu białkowego , prawie,jak i wszędzie jest jakość  bardzo istotna.

Odnośnie  czasu  użycia:  eksperci zalecają koktajl białkowy spożywać około 1 godzinę  przed rozpoczęciem treningu. Białka docierają poprzez krążenie w ciągu godziny do mięśni i to jest optymalnym. Również bezpośrednio po treningu jest też dobre. 
Trening siłowy daje  mięśniom impuls: obudź się , uformuj się i stań się silnym. Ten impuls treningowy może być tylko wtedy użyty jeśli  równocześnie wystarczająca ilość  białka  zostaje dostarczona.

Czy koktajl białkowy jest szkodliwy? - normalnie, nie, ale ważne jest dawkowanie! Za dużo  obciąża organizm , szczególnie trawienie i nerki , ponieważ musi być wydalonym . Dodatkowym obciążeniem jest, że z wydalaniem białek powiązane jest wydalanie niektórych minerałów, których w następstwie brak. 

Wniosek: trening siłowy dla kobiet jest całkiem normalny i coraz częściej jest  trenowany - ale wszystko w umiarze i celowo. I koniecznie z fachowym wsparciem!