10 przykazań dla niezmiennie szczupłej sylwetki

poniedziałek, 04 maja 2020

10 przykazań dla niezmiennie szczupłej sylwetki

Temperatury rosną i im jest cieplej, tym bardziej przewiewne stają się ubrania. Odzież letnia oznacza, że nie możesz już tak łatwo ukryć kilku dodatkowych kilogramów. Dla niektórych może być trudno dopiąć ostatni guzik letnich spodni - krótko mówiąc: nadszedł czas, aby pozbyć się zbędnych kilogramów, aby lato nie stanowiło problemu w żadnym rodzaju odzieży.

Jak co roku w 2020 r. wiele trendów i sugestii dotyczących diety zapełni blogi i czasopisma na wszystkie możliwe i niemożliwe sposoby. Schudnięcie i / lub utrzymanie prawidłowej wagi nie jest takie trudne, jeśli przestrzegasz kilku ważnych zasad.

  1. Jedz mniejsze porcje.
    Jeśli zwykle jemy mniejsze porcje, ciało przyzwyczaja się do tego po stosunkowo krótkim czasie. To nie tylko pomaga schudnąć lub utrzymać wagę, ale ma również tę zaletę, że nie można się przejadać. Zbyt dużo jedzenia powoduje, że jesteś zmęczony i ospały. Prosta wskazówka dla mniejszych porcji, która naprawdę działa, jest następująca: wystarczy użyć mniejszego talerza. Daje to wrażenie, że na talerzu jest już dość, ale porcja jest jeszcze mniejsza niż zwykle.
  2. Nie pomijaj żadnych posiłków.
    Jeśli wielokrotnie pomijasz posiłki, rezultatem może być duży głód, co oznacza, że w dłuższej perspektywie jesz więcej niż zwykle. Przerywany post jest obecnie dużym trendem. Ale prawda jest taka, że nie każdy może sobie z tym poradzić. Jeśli cierpisz na głód, gdy nie jesz posiłków, lepiej jeść regularnie, ale mniej.
  3. Jedz, gdy jesteś głodny, i rezygnuj tuż przed poczuciem sytości.
    W rzeczywistości nie jest wymagany żaden komentarz. Jedzenie z nudów lub nawyków, nawet jeśli nie jesteś głodny, powoduje, że jesteś gruby. Zawsze zatrzymuj się, zanim poczujesz się pełny.
  4. Brak rozproszenia podczas jedzenia.
    Oczywiście jest to wyzwanie, ale pomaga. Badania wykazały, że ludzie, którzy nie jedzą prawidłowo, jedzą duże ilości. Więc nie bierz posiłków przed telewizorem lub czytając gazetę.
  5. Jedz świadomie i bez wyrzutów sumienia.
    Sama ta wskazówka może zaoszczędzić wiele kilogramów. Nie spiesz się i jedz świadomie. W ten sposób lepiej rozumiesz swoje uczucie głodu i swoje ciało. A jeśli jesz coś słodkiego, delektuj się tym. Wyrzuty sumienia sprawią, że będziesz jeść więcej na dłuższą metę.
  6. Zaplanuj niepowodzenia.
    Życie nie jest gładką ulicą, gdziekolwiek się znajduje, ale kolejką górską. Po każdym szczycie następuje spadek. Od samego początku oczekuj niepowodzeń i zaplanuj, co robić. W końcu zawsze jest następny dzień. Jeśli dzisiaj wypadłeś za burtę, jutro zacznie się od nowa. Motto brzmi: wstań i idź dalej.
  7. Cierpliwość jest cnotą.
    Bądź cierpliwy wobec siebie, po prostu pozbycie się zbędnych kilogramów zajmuje trochę czasu. Zawsze pamiętaj, że nie przytyłeś z dnia na dzień. Powoli i konsekwentnie do celu.
  8. Nie odbiegaj od stanu podstawowego.
    Co to znaczy? Po prostu: jeśli trzymasz się skomplikowanego planu diety i / lub jesz tylko te produkty, których inaczej byś nie kupił, utrata masy ciała nie będzie długotrwała. Kiedy plan się skończy, wracasz do starych przyzwyczajeń. Lepiej jest dokonywać korekt krok po kroku. Z czasem te nowe dostosowania staną się twoim nowym podstawowym stanem, nową normalnością. Nie musisz już o tym myśleć, ale robisz to automatycznie. To jest moment, w którym wygrałeś.
  9. Zmień złe nawyki żywieniowe.
    Spójrzmy prawdzie w oczy: każdy, bez względu na to, jak szczupły i szczupły, ma złe nawyki żywieniowe. Aby je zmienić, należy najpierw wszystko zapisać. Następnie spójrz na tę listę i rozwiąż jeden zły nawyk po drugim. Najlepiej jest zastąpić zły nawyk nowym, dobrym. To łatwiejsze niż tylko zatrzymanie czegoś.
  10. Bądź niezłomny.
    Współczesny świat to prawdziwy raj. Jesteśmy ciągle kuszeni. Ważne jest, aby pamiętać o pozytywnych rzeczach, które powstają, gdy powstrzymujesz się od jedzenia niezdrowego jedzenia. Zatem pokusa nie jest już tak duża.

Jeśli zastosujesz się do tych prostych zasad, stracisz wagę i utrzymasz swoją wagę w perspektywie długoterminowej. Osiągnięcie pożądanej masy trwa dłużej, ale jest bardziej zrównoważone. W tym sensie: ciesz się nowym ciałem.