środa, 05 maja 2010

Zdrowy sen - czas regeneracji!

Mimo, że dnie stają się coraz dłuższe , są one nadal za krótkie, aby spełnić wszystkie obowiązki . Dlatego skracamy czas snu  o parę godzin , aby uporać się z codziennymSchlaf stresem.

Przy tym zapominamy, że nasz organizm ma tylko organiczone rezerwy energetyczne, które muszą być chronione przez sen i uzupełniane.Podczas snu  spowalnia oddychanie  i puls , temperatura ciała spada , jak i ciśnienie krwi  i system nerwowy  nie jest tak pobudliwy. To oznacza, organizm ustawia swoje funkcje na minimalnych wymaganiach i tym samym może odpoczywać. 

Jeśli organizm nie otrzymuje przez dłuższy czas wystarczającej dawki  fazy wypoczynkowej  i nie może sę regenerować dochodzi do zaburzeć nie tylko  fizycznych ale również w zakresie psychicznym . Ale nie tylko  czas trwania snu, również jego jakość musi być odpowiedni dobra , dla osiągnięcia pozytywnego efektu.. Najczęstszym powodem złego snu jest stres w pracy , długość dnia pracy jak i problemy rodzinne i zdrowotne.

Oto kilka porad dotyczących zdrowego snu:

  • Zostaw swój stres przed drzwiami
  • Przewietrz sypialnię wystarczająco..
  • Temperatura pomieszczenia powinna być niska.
  • Pamiętaj , aby stopy były ciepłe.
  • Kąpiel w wannie  jest cudownym relaksem przed snem.
  • Nigdy nie idź spać głodnym, ale przepełniony brzuch też nie jest korzystny.
  • Ciepłe mleko lub herbata ziołowa są starym domowym środkiem, który zawsze pomaga.
  • Zapewnij sobie dobre łóżko ze zdrowym i dla ciebie odpowiednim materacem.
  • Unikaj  sportu bezpośrednio przed spaniem. Sport w ciągu dnia umęcza.
  • Alkohol, kawa, herbata lub papierosy mogą być powodem bezsenności.

Jeśli  zachowasz się według poniżej podanych porad, możesz tylko  z nich skorzytać  w różnych dziedzinach Twojego życia:

Dobre wyniki ze zdrowym snem
Zdrowy sen  nie tylko sprawia, że  jesteś mądrzejszym. ale również  pobudza Twoją kretywność i zdolności wydajności.  Faza REM podczas snu  jest fazą  , w której śnimy , przetwarzamy informacje  i redukujemy nagromadzony stres. Naukowcy  uważają, że w tej fazie zostaje  ta połowa mśzgu, która jest odpowiedzialna  za pamięć, połączona z nowymi informacjami  i przy pomocy  przekaźników nerwowych  zostają  połączone nowe sieci  pamięci.

Pozostać szczupłym ze zdrowym snem
W organizmie są hormony  grelina i leptyna odpowiedzialne za gospodarką energetyczną . Grelina kieruje apetyt i leptyna  jest odpowiedzialna za zapasy tłuszczu.  U osób z niedoborami snu  zamienia sią metabolizm dzienny i prowadzi do ataków głodu , które powodują przybory na wadze.

Redukcja ryzyka zawału serca :
Przy odpowiednim śnie zostają zredukowane okładziny na ściankach naczyń krwionośnych, które są również odpowiedzialne  za choroby krążeniowe. 

Zdrowy sen dla szczęścia w związku:
Zły sen lub jego brak  może działać jako  zabójca dla szczęśliwego związku. Ten kto jest wyspany jest także szcząśliwszym . Poza tym sypiamy w dobrym związku lepiej , aniżeli osoby samotne , świeżo  rozwiedzione  lub te, które są w tym związku nieszczęśliwe.


Dla zdrowego snu  otrzymują klienci VitalAbo na  www.bedandroom.com rabat w wysokości 5% przy pierwszym zakupie!

Kod Twojego bonu nazywa sią " gutschlafen"

Wystarczy wpisać kupon  do koszyka i jego wykorzystać!
Wypłcanie w gotówce nie jest możliwe. Kupon ważny do 20.08.2010